Fieldtrip / #Living



Fieldtrip

Tijdens leerarrangement naar keuze, moesten we zelf een fieldtrip organiseren. Omdat ik de sector Living heb gekozen, wilde ik graag een fieldtrip doen, die hierbij aansloot. In Den Bosch was er een tentoonstelling in het SM’s op het gebied van Living. Het was voor mij niet de eerste keer dat ik naar het SM’s ging. Maar ik had een hogere verwachting, doordat eerdere tentoonstellingen groter waren, en waar meer te zien was. Het museum was erg trendy vormgegeven, een speels interieur met felle kleuren en aparte vormen, en daarnaast hadden ze een gezellig restaurant. De expositie zelf vond ik tegenvallen. Het eerste wat ik zag was een ingerichte slaapkamer, die de indruk moest geven dat er “geleefd” werd. Verder waren er stellages met voorwerpen van die slaapkamer en miniatuur voorbeelden. Allemaal “wel” leuk, maar al met al stond ik binnen 30 minuten alweer buiten. Ik had gehoopt op een inspirerende expositie, die groter zou zijn.
Verder was de dag wel geslaagd doordat we lekker zijn gaan lunchen, en nog even de stad in zijn gedoken.


  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

